Broad City
What a wonderful world
Ilana finds out about a secret Lil Wayne concert so she and Abbi hustle their way through New York City to scrape together enough money for tickets.
Abbi and Ilana need to grow up. Abbi wants to buy her own weed, like a grown woman, while Ilana is finally tackling taxes by herself. Also, they are super, super-duper stoned.
Abbi bug bombs her flat, and Ilana loses her keys, so the ladies face a life on the streets just in time for Abbi's first art gallery show.
When Abbi realises she's too nice, she puts her bitch hat on while Ilana decides to achieve her full potential. They attend a high-end party and meet some adventurous DJs. Literally nothing can go wrong.