Cardfight!! Vanguard will+Dress
The morning after the sudden retirement announcement, the amusement park receives notices for destruction. Danji goes missing, leaving Yu-yu and the remaining Blackout members troubled.
Danji steps into the ring of the town's Pro-Wrestling Association only to discover that his opponent is none other than the actual pro Hiroshi Tanahashi.