Chihayafuru
Chihaya Ayase, is motivated by a new classmate to take up classical Japanese anthology competitively. Arata Wataya, a competent karuta player, she begins to think differently. Wataya believes that she has the potential to become a great player.
The Red That Is
The final match is between Taichi and Arata in the annual elementary school karuta tournament.
Chihaya calls Arata to share some news and he tells her not to call any more, because he has stopped playing karuta.
Chihaya and Taichi travel to see Arata; Arata realises he still wants to be Chihaya's friend.
Kana agrees to join the club with the condition that Chihaya models kimonos for the store's catalog.