Clone High
Historical figures who have been cloned and placed back in high school, including Abraham Lincoln, Cleopatra, Joan of Arc, John F. Kennedy and more, face the trials of normal teenage life.
Sleepover
Attempting to repress her feelings for Abe; Joan finds solace in Harriet and Frida, who may be hiding secrets of their own; Confucius teaches JFK about the internet; Abe spends the evening with online troll Topher Bus.
Candide's manufactured mental health crisis wreaks havoc; Joan begins to doubt her relationship with JFK; Abe considers his future with Joan; Principal Scudworth hatches a half-baked plan to woo his newly-instated supervisor.
As the social event of the season draws near, Candide hatches a plot to take over the world by outfitting Clone High's new homecoming queen with a powerful ancient crown; Joan's plan to sabotage Cleo's campaign backfires.
Hoping to land a role on her favourite show, Harriet wrangles the students of Clone High for a performance of her new play but must contend with Joan's creative meddling; Abe revels in unearned confidence.
When a fire at the Grassy Knoll proves nearly fatal for Joan, Abe takes inspiration from an unlikely source to save the beloved greasy diner and his best friend; Candide takes Scudworth on his first-ever boozy work retreat.