Comedy Island Philippines
Seven comedians, actors and social media celebrities get washed upon the shores of a mysterious island. They soon find themselves competitors in the 'Centennial Games' and must improvise to survive and escape the island.
The Mysterious Island
Carlo Aquino finds himself on a mysterious island, in the company of six other celebrities, forced to take part in a crucial game. They must use their wits and improvise, or face terrible consequences.
The Gift
The festivities are interrupted by a violent typhoon that rocks the island. Provisions are hard to come by, and the participants are desperate to get their hands on them.
The competitors must put aside their differences and team up to win against the local team, the Tamaraws of Tawa-Tawa.
The Orb that contains the gift to humanity has gone missing. The contestants, who have been found at the scene of the crime, are arrested, interrogated and put on trial.
The contestants must find the real culprit to save an innocent man from being executed. Their journey brings them to a mysterious shaman who not only makes a killer adobo but can also provide clues to the thief's identity.
The Orb is finally back in its place. The remaining contestants face the final leg of the Centennial Games. Who gets to go home and change the course of humanity forever?