Cooking with Wine
Featuring renowned chef Kate Hill as she cooks through regions of France with French wine.
Wild Boar and Grenache
The vineyards of Southern France await with Chef Kate Hill's dish of Civet de Sanglier, with wild boar, ribs and escargots in a Medieval wine stew.
A journey to Provence with Chef Kate Hill's Agneau, Artichauts et Citrons Confit glazed with Rosé in the wood oven.