Cop Craft
COP SHOW, WITCH CRAFT
A detective in the city of San-Teresa works with the Special Vice Squad in dealing with fantasy creatures from another world that have taken up residence in the city.
DRAGNET MIRAGE
The duo are close to catching the man who killed Kei's partner; his plans are more sinister than they might appear.
Kei and Tilarna are hot on the heels of the fairy thief, but Tilarna grows upset at the investigation's slow pace and sets off on her own.
Kei and Tilarna track down Zelada, the wizard with the fairy bomb, and must stop him from enslaving the entire city.
When a clever vampire threatens Cecil's life, Kei and Tilarna follow her in hot pursuit. She may be isolated in a strange world, but she is smarter than she appears.