Street Outlaws: Gone Girl
Gonna Take Her to Gapplebees
Word on the street is that the fastest women are in town. Lizzy takes Armani under her wing to give her some tips and Courtney wants a re-race.
Cali racers demand to flag their own race but get confused by the signal, Precious bets big money, and Armani stops at nothing to keep her winning streak alive.
Precious strips the hood off her car in a best of two out of three race, Tricia takes on a mouthy Caddy, and Lizzy faces a Vette with a nasty attitude.