Criminal Minds: Beyond Borders
Award-winning actor Gary Sinise stars in this `Criminal Minds' spinoff, in which members of the specialized International Division of the FBI solve crimes and rescues Americans who find themselves in danger while abroad. Seasoned FBI veteran Unit Chief Jack Garrett (Sinise) leads the team, which includes Matthew Simmons (Daniel Henney), a military hero with lighting-fast profiling skills, and Russ `Monty' Montgomery (Tyler James Williams), a brilliant tech analyst who handles communications with the families of those who are in trouble.
Harvested
When an American man attending a festival in Mumbai wakes up with a kidney missing and his friend gone, the team set out on their investigation leading them to the black market organ trade.
The team turn their attention to Cairo, where an American ex-serviceman is killed in a gas attack and his friend goes missing.
In Japan, the team helps local law enforcement investigate a string of homicides that have been made to look like suicides; Mae encourages Clara to take time to have fun.
The International Response Team travels to Paris to search for an unsub who is targeting Americans who live there.
Believing a honeymoon couple may have been abducted, the team heads to Belize to investigate the disappearance.