De Brutas Nada
An independent and successful young woman strives for a perfect life, but just before her wedding she discovers that her fiancé is cheating on her.
El Roomie
Cristina cancels her wedding when she finds out that Eduardo is cheating on her and starts looking to find the ideal roomie to keep her flat. Alejandro applies, but he has to pass himself off as gay for Cristina to accept him.
El Día Que No Fue
Cristina and Alejandro's friendship grows stronger as they live through their own torments: she tries to rebuild her life, and he struggles with his conscience. Graciela goes to great lengths to win Guillermo back.
Cristina decides to reinvent her life with the help of Alejandro and her faithful friends, Hannah and Rodrigo. Guillermo suffers from the routine of his family life. Rodrigo suffers a heartbreak when he discovers that Mauricio is not who he thought he was.
Cristina goes on a date with an examiner from school, but they argue over Alejandro. Miguel, drunk, brings mariachis to Cristina's house. She and Rodrigo believe he is trying to win Alejandro back.
Although Rodrigo and Hannah are jealous of Alejandro because of his friendship with Cristina, they end up accepting him into the group. Graciela tries to prevent Camilo from divulging his family life on the internet. Hannah has to deal with an intern who wants to seduce her.
Esther meets Cristina to ask for help with the magazine party and discovers that Alejandro has lied to her. Guillermo clears up Graciela's doubts. Esther manipulates Alejandro, who fears she will reveal his secret. Miguel gives in to Hannah's charms.