Deadliest Catch: Dungeon Cove
Newport, Oregon is a fishing town along the edge of the 'Graveyard of the Pacific'. Here, Dungeness crab fishermen sacrifice everything to carve an existence from the sea.
A week after losing a boat and three men to the ocean, Oregon's crab fleet suffers another devastating shipwreck, and more lives hang in the balance.
After weeks battling the Pacific, Oregon's crab fleet nears the finish line. Lethal waves mean Captain Mikey Retherford Jr faces a deadly bar crossing into port.