Don't Be Tardy
Four kids, a new house and a dream wedding to plan - is Real Housewives of Atlanta star Kim Zolciak's happy-ever-after more work than she imagined?
Reality series. Kim helps her eldest daughter Brielle get ready for her first homecoming dance. Later, Kim revokes her mother's invitation to her food tasting party.