Dramaqueenz
Jeremiah Jones, an actor living in Queens, New York, gets an unnerving phone call. It sends his morning spinning into a confusing and panicked haze.
When the boys decide to have a `girls' day out' at Coney Island, they begin to realise that there may be more to their vacation than just hotdogs and fat men in G-strings. Preston goes searching for a Popsicle, which happens to be in the hands of Trevor, and Davis is swept away by a Russian hunk named Sergey, leaving Jeremiah all alone.
In art, friendship, and love, the boys are forced to examine their direction in life. Preston tries his hand at motivating, Davis blows off some steam, and Jeremiah gets into a spat.