How Heavy Are the Dumbbells You Lift?
Why Don’t You Try Strength Training?
Dismayed by a recent weight gain, first-year high school student and snack-lover Hibiki Sakura joins the Silverman Gym and decides to try weight-training after meeting the handsome trainer Machio Naruzo.
Hibiki and Akemi must use different equipment due to crowds at the gym; Ayaka joins them in a home training session; everyone goes to the beach.