Ebuka Turns Up Africa
Ebuka Obi-Uchendu goes on an exhilarating journey across Africa, uncovering hidden treasures and testing loyalties and friendships.
A Journey of Surprises
Ebuka and his friends begin their exciting African adventure in Rwanda, where enjoyment turns into an intense argument. New friendships and simmering rivalries emerge from an unforgettable and emotional night at the Basketball Africa League.
Bonds Under Fire
Adrenaline levels skyrocket as the squad race cars; things quickly escalate as suppressed hurt implodes, leaving Jimmy, Timini and Onoja at loggerheads; against the backdrop of peak luxury in Lake Kivu, memories and feelings of grief are confronted.