El Buki
Portraying the life of famous Mexican singer-songwriter Marco Antonio Solís, also known as El Buki.
Playing with the stars
In the Michoacan forest, a child is born with a very special gift: music. Equipped with a simple guitar, he jumps into the streets of his city and embarks with his cousin on an adventure in Mexico.
Your Jail
The Bukis get their first gigs in the United States, where they receive hard lessons from the music industry. The group is a success, but the members fail to cash in on all that work.
Marco Antonio Solís finally finds emotional stability when he meets a Cuban woman named Cristian. Los Bukis continue to reap success.
Marco Antonio Solis is going through a period of reconstruction after being abandoned by his group. He tries to become one of the most important Spanish-speaking singer-songwriters in history.