Euphoria
A group of high school students try to discover their own identities while dealing with drugs, trauma, love, and social media.
Rue meets Jules after returning from rehab with no plans to stay clean, McKay shows an interest in Cassie, and the broken-up Nate and Maddy try to make each other jealous.
Stuntin' Like My Daddy
Rue struggles to put the past behind her as she grows closer to her new friend, Jules. Meanwhile, Nate is obsessed with Maddy's hookup, and Kat learns that a video of her has appeared online.
Made You Look
Kat has her first camming session, Jules turns to Rue for some help with taking nudes, and Maddy makes a strange discovery on Nate's phone.
"Shook Ones Pt. II." (Season One) Rue, trying to get clean for Jules, chaperones Gia at the carnival; Jules encounters Cal with his family. Ends 02/28.
Maddy and Nate are forced to deal with a police investigation. Meanwhile, Jules starts to feel responsible for Rue's sobriety.
Rue is concerned about her bond with Jules during Halloween. Meanwhile, Kat continues to affect Ethan and Nate attempts to get his life back.