Europavox Sessions
Anushka Chkheidze is representing Georgia at the Europavox Festival. Her ambassadorial role is set against a backdrop of electronic music.
Lucy Kruger unleashes the emotional power of her rock at the Europavox Festival. A fine introduction to her album A Human Home, released in 2024.