Europe From Above
The filmmakers use state-of-the-art technology to showcase an aerial journey across Europe and reveal things that are not easily seen from the ground.
A spectacular aerial journey across Italy reveals dredging boats in Venice, the ladder top fishermen of Sicily and a winter school for supercars.
Seeing the UK like never before as cameras soar over the Giant's Causeway. Plus, glide through London's skyline as one of its tallest buildings gets a spring-clean.
A spectacular aerial journey across Spain reveals daredevil barnacle hunters, pioneering engineering in Andalusia and a visit to the world's longest running construction project in Barcelona.
An aerial journey across Turkey, revealing hot air balloons over Cappadocia, a record-breaking bridge and Europe's last nomads.