Everybody Loves Diamonds
Italian petty criminals led by Leonardo Notarbartolo manage to fool top security officials with a plan to steal millions of dollars worth of gems from Antwerp's diamond centre.
While Leonardo strikes a secret deal with shady lawyer John Lovegrove, diamond police chief Albert Mertens follows a new trail involving someone inside the Diamond Center.
On several occasions, the project gets derailed by Anna, who has discovered that her husband is not only the king of thieves, but also that he is having an extramarital affair with the director of the Diamond Center, Judith Dewitt.