Evil-In-Law
Explore the extraordinary stories of how a great marriage can be turned into a nightmare by an obsessive in-law. These compelling real-life tales reveal just how far in-laws will go to get what they want.
A woman gets a husband and mother-in-law she adores but soon love turns to violence.
When Debbie married Richard all her dreams finally came true. But when the marriage hits a rocky patch events suddenly take a deadly turn.
When a man is disinherited, his family finds themselves the victim of his wife's wrath.