Fate/Grand Carnival
The First Singularity Party / The Second Singularity Party
As more Servants join Chaldea, maintaining resources for so many is becoming a problem; Jeanne d'Arc Alter needs a lot of QP.
The Third Singularity Party / The Fourth Singularity Party
A large number of Servants gather, proudly spending their days under the command of their Master; Ereshkigal feels some distance building between herself and Master.