Ferro
[coming 6 Nov] Tiziano Ferro has never loved hiding from others, and now, after turning 40, he is ready to show everyone a new important chapter of his life. A journey that will pass through cities that are most important for him: Milan, Los Angeles and Latina. Ferro is the original and open-hearted story of one of the most famous Italian singers in the world.
Tiziano Ferro never liked to hide himself and now, at 40 years old, he is ready to go public with a new important chapter of his life. A journey that goes through the most representative cities for him: Milan, Los Angeles, and Latina. With an intensity and truth never seen before, Ferro is the unknown and open-hearted story of one of the most popular Italian singers in the world.