Filthy Fortunes
It's a race against the clock as Matt tackles two out-of-control California hoards. Matt hunts for classic motorcycles and rare, high-priced toys.
Matt takes on a rock star mess to find classic guitars and amps, vintage trucks and rare Harleys; the hoard's heavy metal puts the team at risk.
Matt must turn BBQ smokers into big bucks at a Texas-sized mess in Houston, Texas; at a second job, a massive termite infestation could eat the profits.
Matt hunts for rare liquor, hand-rolled cigars and vintage drums in two California hoards. When the owners refuse to part with key items, Matt's bottom line is threatened. A baseball pennant misprint could be a huge score.