Finding Me
Three's company, but four is a crowd. Tammy has one too many unexpected visitors, and something she says leads to a huge misunderstanding.
After Tammy gets rid of her unwanted guest, she is haunted by the decisions of her past.
In trying to cope with the betrayal from someone he loved, Reggie's old wounds resurface.