First Love Monster
Ah, Kasumi House
Kaho's still trying to accept she's dating a boy in fifth grade; she's up against plenty of opposition, but finds support in an unlikely place.
After Kanade invites Kaho out on a date, she quickly realises his unique fifth-grader take on the event may not be exactly what she had in mind.
Kaho visits a fancy public bath house for the first time, but what unfolds there soon leads to major second thoughts about her relationship with Kanade.
Kanade gets a lecture or two in understanding a woman's heart and goes to Kaho with a proposition; meanwhile, Kaz celebrates an exciting first.