Forever
Married couple June and Oscar live a comfortable but predictable life in suburban California. For years they've had the same conversations, eaten the same meals and taken pleasant vacations at the same rented lake house. But after June talks Oscar into shaking things up with a ski trip, the pair suddenly find themselves in completely unfamiliar territory.
When June and Oscar meet up once more, they decide to take a spur-of-the-moment trip to the lake house.
Oscar and June meet their new neighbour who has just moved into town and start to find out how thing work in the afterlife.