Four Feet High
Juana is back in Cordoba after many years of absence. She wants to lose her virginity and she won’t let her wheelchair get in the way.
Juana joins a dating site. Her first match is Thiago and they meet up. Meanwhile her classmate Julia is fighting for sex education in school.
Juana and Julia start to become rivals as Juana becomes a spokesperson for the sex education movement. At a party Juana bumps into Leandro.
Juana becomes the poster-girl of the sex education movement. But she has her own problems to deal with.
With Juana occupied the high school students carry on their struggle with a protest. Juana’s confrontation with a teacher over abortion goes viral.
The students decide to occupy the school in their struggle for sex education. A reporter interviews Juana and she finally feels heard.