Frenchie Shore
Following in the footsteps of reality TV shows such as 'Jersey Shore' and 'Geordie Shore', the ten biggest party-goers in France have come together in Cap d'Agde for a dream holiday.
Welcome to the Frenchie Shore
Five men and five women, chosen for their extravagant personalities, temperaments and eccentric lifestyles, are about to spend a memorable holiday in a luxury villa in Cap d'Agde.
First contacts for the 10 kings of the party, who feel comfortable in their new home. But first contacts also mean first flirtations and, of course, first clashes.
The holiday is off to a good start for the Frenchies, especially for the boys who don't know what to do with their tongues. But the girls' jealousy could spoil their trip. Especially Ouryel, who causes irrevocable damage.
Pepita is having a hard time getting over the events of the previous evening, but a "barbecue" evening helps to ease all the tension.
Follow me, I'm running away from you
Above the villa, the sun is still at its zenith, but on the cheek it's stormy weather between the Frenchies, who continue to play cat and mouse. Tristan receives an unexpected visit that puts him and Ouryel in a very tricky situation.
For once, the girls manage to get everything they want from the boys. Julie gets her way, but may regret it sooner than she thinks.