An introduction to the gang. After Rachel leaves her Mr Potato Head look-alike fiancé Barry at the altar, she moves in with Monica and discovers that independence sucks when you don't have Daddy's credit cards to rely on. Meanwhile, Chandler and Joey encourage Ross to experience the advantages of bachelorhood, and Phoebe supports herself by playing guitar in the subway.
The One With The Sonogram At The End
Ross's lesbian ex-wife is pregnant with his child, and he doesn't like her choice of last name for the baby. Elsewhere, Rachel finds out that her ex-fiancé went on what would have been their honeymoon.
Monica finds it difficult to break up with her latest boyfriend whom everyone likes, Chandler is reunited with his beloved cigarettes, and Phoebe receives a large sum of money.