From the Earth to the Moon
A millionaire finances a trip to the moon in a rocket ship of his own invention. A dramatised portrayal of the Apollo manned space programme.
Three astronauts are killed during a prelaunch test, and the Apollo ship's designers race to save the lunar program.
A film crew set to work documenting the crew and control team's preparations for the first named Apollo launch.
Spider
Engineers team up with NASA the astronauts of Apollo 9 to design and build a lunar spacecraft capable of putting the first humans on the moon.
The Apollo 11 mission is under threat over conflicts among the crew, public scrutiny, and a series of crises.