Full Metal Panic!
Undercover soldier Sousuke's mission to protect teenager Chidori from a terrorist group intensifies when the terrorists manage to capture her, sending Sousuke running across the globe in a desperate search.
The Man From the South
After Sousuke blows up his shoe locker, a strange letter is found in the rubble; Kaname is kidnapped by a gang of high school punks.
After accusations of stalking and perverted behaviour, Sousuke is forced to infiltrate the house of a wealthy young man that Kaname was having tea with.
Sousuke tries to protect Kaname while she works with the cops to catch a pervert; later, Kaname and Mizuki try to scare Sagara in an abandoned hospital.