Fully Torqued
Thunderbird for Charity
Steve has an old Thunderbird that he'd like to fix up and sell, donating the proceeds to a charity that is near and dear to his heart.
Beaten Up Bronco
Herb Dean, one of the best MMA referees in the business, has an old Bronco that he wants to get fixed up so he can take his wife on romantic trips up the coast.
Adrienne "AJ" Janic pops by the shop to get her new Mustang Mach 1 fixed up. Steve organizes an event to expose local kids to the automotive world.
Steve tries to get old-school builder Bird to work on an electric car belonging to Pittsburgh Steeler Cassius Marsh, who has started his own card and collectibles company.
Steve Pazmany and the team build a surprise Chevy C-10 for a young man's 21st birthday, but pulling this off before the candles go out will be a trick in and of itself.
Steve brings a broken-down '66 Mustang into the shop with some ambitious ideas, but Bird intervenes quickly and tries to talk him in another direction.