G-fighters
We help, we save, we fight ! The adventure begins when Lynn, an ordinary 13-year-old boy, fins a strange cat on his way home. Mistaking the powerful robotic Bolt Cat, who belongs to the super villain Galah-Gahs, for a stray cat, he brings it home and discovers that they can merge into a cat-boy superhero with super speed.