Gannibal
Police officer Daigo Agawa is posted to a mountain village where a series of alarming events makes him realise that there is something deeply wrong with the village and those who live there.
Offering of Flowers
Daigo Agawa transfers to a new post in the remote village of Kuge and takes his family from their city home to start anew. Daigo is a former detective with a fierce sense of justice and is not afraid to put himself in harm's way.
Unconscious, Daigo dreams about the incident that led to Mashiro losing the ability to speak and the family's arrival at Kuge Village. He wakes up in a hospital bed after being attacked.
Kano's remains are found in the mountains. A confession is made but further shrouds the truth. The station chief tells Daigo not to pry any longer. Daigo and Yuki are torn on whether they should tell the truth.
Daigo is threatened by the villagers after causing an uproar. Just when he is out deer-hunting with Keisuke, Mashiro goes missing. Daigo drowns deeper into his suspicions and investigation.