GARO -VANISHING LINE-
Corruption looms over Russell City as manifestations of negative emotions cause chaos and mayhem, and it falls to the Makai Knights and Makai Alchemists to combat the threat.
SWORD
Darkness lurks beneath the blinding lights and towering buildings of Russell City as Makai Horrors hunt humans.
Sophie continues the search for clues that may lead to her brother and desperately tries to hunt down the elusive Sword in order to gather more information.
Sophie sticks with Sword, hoping for some new leads on El Dorado, but Luke voices his disapproval and puts the plan in jeopardy.