GhostForce
Bananice / Pharaok
Andy and Drake's basketball rivalry awakens Bananice, a spirit who freezes everything in its wake. The team fights a pharaoh spirit determined to turn everyone into mummies.
Andy and Drake play basketball, but end up awakening the spirit of a nearby water tank called Mizuo. After a misunderstanding, Liv starts to think Marlo is falling in love with her.
Our heroes must protect New York from the evil plans of Mastaar and Arakgum. When Liv enters a talent show with Mike and Andy, she gets stage fright and runs away. Professor Pascal gets his class to study live spiders.
Mike gets addicted to a new mobile game. Andy battles Artiflame, a superfast ghost that merges with a firework rocket.
Andy dreams of being an extra in his parents' film. Andy gets lost instead of joining his friends on the Big wheel, and awakens Sporofungus, a disgusting mushroom ghost.