Good Luck! Ninomiya-kun
I'm Gonna Kiss You!
Shungo meets Mayu, a succubus who cannot suppress her natural power of attraction, and is surprised to discover she will be living in his home -- and sleeping in his bed.
When Hinako tries to forge a friendship with Mayu, Reika tries to manipulate Mayu into leaving, but Shungo bumbles into her schemes.
Shungo, Mayu and Reika take a trip to an island, where a competitive Reika becomes upset at how much time Shungo and Mayu spend together.