H2O - Mermaid Adventures
The Secret of Mako Island
When Cleo, Emma and Rikki get stranded overnight on Mako Island, a magic pool changes the girls' lives forever.
The girls discover a mysterious and ancient mermaid statue and want to return it to an underwater wreck, but treasure hunters have other ideas.
Zane's father plans a luxury resort on Mako Island, so the girls swim into action to save their beloved retreat from ruin.
An aggressive blue seaweed attacks Emma, reversing her mermaid powers and forcing her friends to come to the rescue.