Happily Divorced
Fran loses a big client and offers to sell her engagement ring to cover their tax bill; Fran hurts Peter's feelings.
Fran and Judy find high-school love letters, so Fran begins dating her high-school crush, Richard. Meanwhile, Peter and Richard bond, it turns out Richard is prejudiced, so Fran dumps him.
Fran begins to frequent a support group, but for the wrong reasons, while a wealthy client takes up too much of Peter's time.