Heaven
After his mother takes him to a faith healer, aspiring musician Sebastian finds community at Heaven - but must cut all ties with his past.
Sebastian is identified as a fellow faith healer and becomes a disciple of Piotr - all while falling for a new member of the flock.
An ambiguous ending where a man torn between faith and madness, guilt and cleansing, may never find liberation; Sebastian, the survivor, carries this trauma.