Hello Ladies
Stephen Merchant takes centre stage in his self-penned comedy following the hapless efforts of gawky web designer Stuart and his pals as they attempt to find love in LA.
Things do not go according to plan when Stuart has a first date with a yoga studio employee, Jessica asks agent Glenn to find her an audition, and Wade institutes an emergency alert system.
Stuart ditches Wade to go to a club with Jessica; Jessica and Stuart are invited to a dinner party; Wade and Kives have fun at Stuart's house.
Stuart plans a pool party in the hope that a model he has his eye on will attend. Jessica finds inspiration in a homeless girl named Heaven.
Stuart bonds with some construction workers, who invite him for a night out in Long Beach. Meanwhile, Jessica offers Wade some relationship advice.