Help! I Wrecked My House
Jasmine Roth and her team use her designing and home-improvement skills to help overzealous homeowners fix their do-it-yourself disasters.
No More Project Manager
A couple set out to create their dream home, but their skill isn't up to par, and they have a million projects they can't finish; Jasmine steps in to turn their half-finished kitchen, bathroom and backyard into spaces where the family can relax.
Four Weeks Until Baby
A couple is forced to spend their renovation budget on mould issues after moving; now they have a baby on the way, and Jasmine has four weeks to renovate their kitchen, dining room and give them a much-needed nursery.
A couple with demanding jobs took on projects around their home, but now they have no time to finish all the work; Jasmine finishes their floors, updates their kitchen and tackles their backyard to create spaces where they can reconnect.
After taking a huge chunk off their 1960s fixer-upper, a couple is living with a gutted living room and kitchen with no plans on how to fix the demolition. Jasmine works with their dwindling budget to create a stunning beach house retreat.
Armed with some previous construction experience, a man convinced his partner he could tackle their remodelling projects. Three months later the work is not complete. Jasmine rescues them by finishing their bathroom and updating their kitchen.