Himegoto
The story follows Hime Arikawa, whose absent parents have left with saddled with a huge debt. After being saved from debt collectors by three girls on the student council, in exchange for paying off his debt, he agrees to spend the rest of his high school career dressed as a girl.
Hime is now forced to be a crossdresser and can't help but be concerned about the stares he gets at school. The student council appears, suddenly, and apparently so does the public morals committee...