Horace & Pete
Episode #1.1
Sylvia's claim to her inherited part of Horace and Pete's brings the family together, as Horace has to deal with his own relationship to Rachel.
Horace and Pete discuss the afterlife over breakfast; Marsha brings a date into the bar; Sylvia reveals the reason she wants to sell the bar; Marsha's date is frustrated.
Horace's ex-wife visits Horace and Pete's to get some advice.
An old waitress from the bar revisits Horace and Pete's while Uncle Pete and his son debate sex.
A wake is held at the bar and Horace, Pete and Sylvia try to reach an agreement concerning the bar and their futures.
Pete meets a woman through internet dating and brings her home to meet the family.