Horses & Hangmen
Say Something, Frank
After Frank goes missing, his concerned family grows suspicious when his ex-girlfriend re-emerges claiming to be pregnant with his child.
The Mysterious Caravan
After Frank's van is found burned in the woods, local police arrest four individuals...including Maibrit. As Rikke grapples with this, Maibrit's tumultuous relationship with Frank is explored, as well as her connections to the other suspects.