Hostel Daze
Four classmates develop a lasting bond as they strive to survive their first semester in an Indian hostel as their lives intersect with other hostel clients.
Intro
Ankit Pandey enters a hostel, only to find that the room allotted to him is already occupied by Chirag and Jaat, so he has to find himself a room.
Proving Identity
Ankit experiences an unexpected identity crisis when he finds himself pretty ordinary compared to his different colleagues.
Ankit is smitten by Akanksha, the most prized catch of not only his batch, but the entire college.
With Chirag unavailable at the last moment, will Ankit, Jhantu, and Jaat survive End-Sem?
The gang is a year older and realise their authoritative role as seniors, albeit not realising that "breaking ice" with the juniors could land them in trouble.