Hot & Heavy
Mixed Weight Love
Being in a relationship is exciting but can also be challenging. What happens when one of them is morbidly obese and the other is extremely attractive?
Ghosts Of The Past
Mayhem ensues when Chris and Joy set a wedding date and Joy tries to befriend her future mother-in-law. Rusty interferes with Kristin's bariatric goals. Adrianna becomes heartbroken when Ricardo's past creeps up on her.
Adrianna faces her high school bully in a bid to gain confidence. Kristin and Rusty's marriage is in jeopardy when Rusty makes a ghastly confession.