How Music Got Free
Based on the true story of Dell Glover, a CD factory worker who led the music piracy revolution by collaborating with teen hackers. The rise and fall of piracy groups, legal battles, FBI investigations, and the impact on artists and executives.
The Crime We All Committed
A small town CD-factory worker, Dell Glover, joins forces with teen hackers to pioneer internet piracy with MP3s, shaking the music industry's early-2000s profits and reshaping the business forever; featuring Eminem, 50 Cent, Method Man and more.
Internet Killed the Radio Star
As album sales drop, the music industry takes legal action against fans causing a PR nightmare; the FBI launches a major investigation against internet pirates and begins cracking down.