Human Specimens
Professor Shiro Sakaki, a butterfly researcher, confesses to turning six young boys, including his own son Itaru, into 'human specimens'.
After creating five specimens, Shiro's final target is his son, Itaru. Despite the memories with Itaru, Shiro only sees his son as a butterfly. Shiro makes up his mind to create his last specimen.
After art camp is cancelled, Anna invites the boys to the mountain house, and she insists she made the human specimen. Meanwhile, Shiro understands Itaru's motivations. The truth behind Itaru's death and the mystery of Anna's confession are revealed.